Viešbučio klientų savitarnos sprendimo sukūrimas ir diegimas
UAB „Traškūs projektai“ nuo 2021 m. rugsėjo mėn. įgyvendina projektą, kurio tikslas – įdiegti savitarnos sprendimą INZA viešbučio svečiams, apimantį savarankišką kambarių rezervaciją ir patogų atsiskaitymą Dennypay sistemos pagalba bei integruojant šį savitarnos sprendimą su įmonės interneto svetaine.
Projekto rezultatas – bus sukurta savitarnos sprendimo programinė įranga bei jos integracijos su įmonės interneto svetaine. Taip pat veiklos rezultatas bus savitarnos sprendimo įdiegimas ir sukonfigūravimas ir bus užtikrinta programinės įrangos priežiūra 36 mėn. nuo jos įdiegimo.
UAB „Traškūs projektai“, optimaliai išnaudodama laiką ir resursus, įgyvendins projektą maksimaliai siekdama projekte numatytų ir užsibrėžtų tikslų bei rezultatų.
Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė
Projekto pavadinimas – Viešbučio klientų savitarnos sprendimo sukūrimas ir diegimas
Projekto vykdytojas: UAB „Traškūs projektai“
Projekto vykdymo pradžia: 2021 m. rugsėjo 16 d.
Projekto vykdymo pabaiga: 2022 m. rugpjūčio 16 d.